Vrátenie tovaru
Odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ má právo zrušiť odoslanú objednávku alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru podľa platného § 53, ods. 7 Občianskeho zákonníka. Toto právo nie je určené primárne na riešenie reklamácie tovaru. Ak sa rozhodnete od zmluvy odstúpiť, musí byť prejav vôle o odstúpení doručený predávajúcemu najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru. Odporúčame zaslať odstúpenie písomne, čo zabezpečuje preukázateľnosť právneho úkonu. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, bez známok používania alebo opotrebenia, pokiaľ možno v pôvodnom obale a s kompletným príslušenstvom. Po obdržaní vráteného tovaru predávajúci vráti zodpovedajúcu sumu najneskôr do 30 dní.
Výnimky, kedy nemožno odstúpiť od zmluvy:
- Na poskytovanie služieb, ak sa s ich plnením začalo so súhlasom kupujúceho pred uplynutím 14 dní.
- Na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle od vôle predávajúceho.
- Tovar upravený podľa individuálnych požiadaviek (napr. potlač, zákazková úprava).
Reklamácia
Ak zistíte rozdiel medzi daňovým dokladom a skutočne dodaným tovarom alebo ak nedostanete správne vyplnený daňový doklad, informujte predávajúceho čo najskôr, najneskôr do 72 hodín.
Reklamácia tovaru
Ak sa u zakúpeného výrobku prejaví vada, máte právo ho reklamovať. Reklamácia musí byť uplatnená v záručnej dobe, ktorá je, ak nie je uvedené inak, 24 mesiacov. Tovar, ktorý vykazuje výrobnú vadu, má spotrebiteľ právo reklamovať. Po obdržaní reklamácie vás budeme bezodkladne kontaktovať s ďalším postupom. Tovar, ktorý reklamujete, musí byť riadne zabalený a zaslaný spolu s kópiou dokladu o kúpe. Reklamácia bude vybavená čo najskôr, najneskôr v zákonnej lehote a o výsledku budete informovaní e-mailom.
Príprava reklamácie:
- Vyplňte reklamačný formulár (k dispozícii TU) alebo priložte svoj reklamačný / sprievodný list s popisom závady. Je nutné uviesť spätnú adresu a kontaktný telefón.
- Priložte kópiu dokladu o kúpe.
- Odošlite / doručte takto pripravený balík na adresu našej spoločnosti.
Ako prebieha reklamácia:
- Prijatie reklamácie, priradenie identifikačného čísla.
- Kontrola technikom, posúdenie reklamácie.
- Písomné vyjadrenie o výsledku posúdenia reklamácie a jej riešení.
- Odoslanie vybavenej reklamácie prepravnou službou. V prípade uznania reklamácie bude tovar zaslaný späť na náklady predávajúceho.
- Reklamácie sa snažíme riešiť v čo najkratšom čase, najneskôr do 30 dní.
Adresa na odoslanie / doručenie reklamácie:
Thermo-control SK s.r.o.
Stará Vajnorská 37
831 04 Bratislava
Mobilný telefón: +421 2 45 527 104
E-mail: technik@thermo-control.sk
Prevádzková doba:
Po-Pi: 8:00-16:00
Reklamácia dopravy
Pri prevzatí zásielky sa odporúča skontrolovať stav balíka (počet balíkov, neporušenosť obalu, poškodenie). Ak je zásielka poškodená alebo neúplná, odmietnite jej prevzatie a informujte predávajúceho telefonicky. V prípade skrytej vady zásielky je nutné čo najskôr kontaktovať dopravcu a vyžiadať si zápis o škode. Ak máte problém s poškodenou zásielkou, kontaktujte predávajúceho do 24 hodín.

